Про ціноутворення

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПРОДАЖ ТОВАРІВ В АПТЕКАХ
АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ
за «оптовими» цінами

1. Загальні положення

1.1. Це положення регулює порядок продажу споживачам товарів, які реалізує аптечна мережа за «оптовими» цінами і є обов'язковим для виконання всіма працівниками мережі.
1.2. Метою продажу товару за «оптовою» ціною є підвищення ефективності діяльності мережі зі збуту товарів, залучення максимальної кількості покупців, досягнення мережі максимальних прибутків.
1.3. Це положення розроблено на виконання Агентського договору між аптечною мережою і постачальником.
1.4. Дане Положення набирає чинності з його затвердження керівником та діє до його скасування.

2. Умови надання «оптової» ціни

2.1. Товари за «оптовою» ціною надаються покупцям, які в період дії цього Положення придбали в аптеках мережі від трьох одиниць одного товару (упаковки) в одній торгівельній точці та однією покупкою. Під поняттям "одиниця товару" в даному положенні розуміється - "загальна кількість одиниць в одній упаковці". Упаковка – це вміст або оболонка товару, відомості про яку вказуються в інструкції виробника щодо його застосування. При вказівці в інструкції на товар інформації про різні форми та упаковки, до уваги приймаються відомості, що зазначені в упаковці даного товару.
2.2. Документом, що підтверджує придбання покупцем товару за «оптовою» ціною, є розрахунково-касовий документ.
2.3. Якщо на товарному ціннику зазначені оптова та роздрібна ціни збігаються, то застосовується оптова.

3. Порядок застосування «оптової» ціни

3.1. Товари за «оптовою» ціною надаються автоматично, при виконанні умов п.2.1. цього Положення, з використанням автоматизованого бухгалтерсько-касового комплексу.
3.2. Інформація про умови надання «оптової» ціни розміщується на видному покупцю місці, у тому числі, біля віконець, через які здійснюються відпуск лікарських засобів. Працівники аптек при здійсненні першої покупки покупцем, роз'яснюють питання, якщо такі
виникли у покупця.
3.3. Дії цього положення поширюється лише на товари, які доступні до продажу в конкретній торгівельній точці.
3.4. Антидемпінгове застереження. В залежності від місця розташування аптеки відносно складу постачальника та умов відвантаження (EXW FCA CPT DDP) оптова ціна в автоматизованому бухгалтерсько-касовому комплексі може бути змінена відповідно до вимог законодавства при формуванні валових витрат, звичайної ціни та бази оподаткування, але не може перевищувати суми фактичних витрат на придбання товарів і не може бути меншою за ціни на аналогічні види товарів придбані у того ж постачальника і поставлені в той же регіон для реалізації кінцевому споживачу. Оптова ціна на один і той же товар, що перебуває на реалізації, може відрізнятись в залежності від вартості партії товару, зазначеної постачальником при його отриманні.

4. Порядок встановлення «оптової» ціни

4.1. При придбанні від трьох одиниць одного товару, в одній торгівельній точці однією покупкою, встановлюється «оптова» ціна, яка дорівнює ціні поставки («вхідній ціні від оптового постачальника»).

5. Контроль за виконанням цього Положення

5.1. Контроль за виконанням вимог цього Положення здійснюється керівником суб’єкта господарювання, якому належать аптеки та бухгалтером, при його наявності.
5.2. Будь-який працівник аптечної мережі, якому стало відомо про факти порушення цього Положення іншими працівниками, зобов'язаний негайно повідомити про це керівника.

6. Відповідальність за невиконання цього Положення

6.1. Працівники аптечної мережі, винні (як навмисне, так і не навмисне) у порушенні вимог цього Положення, у т.ч.:
- у наданні покупцю товарів за «оптовими» цінами, який не виконав умови, зазначених у п.2.1 Положення;
- не надання товарів покупцю за «оптовими» цінами, який виконав умови, зазначені в п.2.1 Положення, притягуються у встановленому порядку до дисциплінарної, матеріальної відповідальності.
6.2. При притягненню до матеріальної відповідальності зазначені працівники повинні відшкодувати суб’єкту господарювання, якому належать аптеки реальні збитки, які виникли внаслідок порушення вимог цього Положення. Під реальними збитками розуміється «оптова» вартість товару, надана покупцю, який не виконав умов, зазначених у п.2.1 Положення.